joi, 19 noiembrie 2009

Google Stoner Edition


De cateva zile mi-am bagat si eu UPC ca aveam un net "ultim" sa-i zic asa si m-am gandit sa fac un site gen gugle.ro varianta junkie asa ca mi-a venit ideea de un "Stoner Edition".

Update: Am adaugat si versiunea in limba engleza: www.stoner.tk


Links:
www.canabis.tk (Romanian)
www.stoner.tk (English)
www.twars.tk (Tribal- pentru fanii Tribalwars.net)
Astept pareri :)

Nu le pot hosta 24/7 dar pe timp de zi sunt on amandoua :), so happy stoner searches!

3 comentarii:

  1. acum 2 zile mergea...acum nu mai merge:(
    oricum e belea :)) daca stii de ce nu imi mai merge si ce pot face sa-mi mearga contacteaza-ma te rog zender_alex92

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e hostat 24/7, insemnand ca atunci cand inchid PC-ul se opreste si serverul

    RăspundețiȘtergere

Dă-ţi cu părerea fratee! Aaa şi păstrează un limbaj decent în pula mea